Hjem NyheterFeil ved betaling med avtalegiro

Feil ved betaling med avtalegiro

Feilen skjedde 28.02.2018 og berører ca 375 kunder med avtalegiro. Kontoene har ikke blitt belastet i tråd med avtalt trekk. Dersom dette gjelder deg vil du ikke få noen tilleggskostnad for denne feilen.

Hvis du er berørt har du fått en feilmelding i nettbanken, eller så har den aktuelle fakturaen forsvunnet helt fra nettbanken din. Hvordan feilen opptrer er avhengig av den bankforbindelsen du har.

Dersom regningen fortsatt ligger i nettbanken med feilmelding, kan du endre bankkontonummeret til 1503.73.55086 og starte avtalegiroen på nytt. I uke 11 vil Trondheim kommune sende ut en papirkopi av fakturaene med påminnelse om betaling for de som ikke har blitt betalt innen 7. mars. Det vil selvfølgelig ikke bli tilleggsgebyr eller rentebelastning for disse.

Denne feilen oppsto i forbindelse med at Trondheim kommune i disse dager innfører et nytt økonomi- og regnskapssystem. Vi beklager ulempen dette måtte medføre for deg.

Sist oppdatert: 02.03.2018

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

Hva forsøkte du å finne?


            IsDev: False
            IsProd: True
            Current: prod
            Is("test"): False
            UrlPrefix: /external/c9/
            Url("client-grunt/prokom/inter-ver3/prod/prokom.css"): /external/c9/client-grunt/prokom/inter-ver3/prod/prokom.css