Gründerdagen - er det noe for deg?

Har du en gründer i magen? Eller er du allerede i gang og ønsker å vokse? Da kan Gründerdagen 8. oktober være det du trenger.

Sist oppdatert: 19.08.2021

Bilde av mennesker som gjør en avtale
Trondheim kommune ønsker å sette søkelys på muligheter og rammebetingelser for gründere.

Trondheim og Trøndelag har høye mål med tanke på å legge til rette for gründerskap og innovasjon. Vi har Norges fremste studentmiljø, en offensiv kommune, et innovativt næringsliv, et godt økosystem for studentinnovasjon og en ressursrik region. Trondheim er dessuten unik på verdensbasis ved at studenter i sin utdanning har tilgang på mange fremragende senter for forskning, innovasjon og entreprenørskap.

Må utnytte mulighetene

Vi har med andre ord de beste forutsetninger for å lykkes med å nå målene, men utnytter vi mulighetene godt nok? Det er mange gode hjelpere på feltet - men vet gründerne hvem de er og hva de kan bistå med? Treffer vi behovet til gründerne? Og hvilken betydning har bærekraft for gründerne? FNs bærekraftsmål viser vei, men jobber vi raskt nok og er vi ambisiøse nok? Dette er noe av det blir satt fokus på, på gründerdagen.

Et samarbeid

Gründerdagen er et samarbeid mellom Connect Midt-Norge, 6AM, Sparebank 1 SMN, Trondheim kommune, Innovasjon Norge, Trondheimsregionen og Næringsforeningen i Trondheimsregionen. Vi ønsker å sette søkelyset på mulighetene og rammebetingelsene for gründerne i Trondheim og inviterer derfor til en dag med gründerskap i fokus. Her vil dere få muligheten til å møte andre gründere, utveksle erfaringer og ideer både med de gode hjelperne og andre gründere.

Her kan du melde deg på Gründerdagen 2021.

Invitasjon og program sendes ut i løpet av kort tid.

Næring, miljø og samferdsel

Byutvikling