Friskliv og mestring uke 19/24

Er du senior (65+) og ønsker å komme i gang med styrke og kondisjonstrening?

Bli med oss i Friskliv og mestring på treningsgruppe. Vi trener 2 ganger i uka, 60 minutter hver gang. Du kan delta i 12 uker for å få støtte til å komme i gang. Alle får en individuell samtale før du starter og når du avslutter etter 12 uker. Gruppa passer for deg som kan delta i gruppeaktivitet fra moderat til høy intensitet og som kan komme deg til og fra trening på egen hånd. Pris: 400.

Mestringskurs - fatigue etter kreft

For deg som har vedvarende utmattelse etter kreft, og hvor kreftbehandlingen er avsluttet for over ett år siden. Samlingene har korte sekvenser og hyppige pauser, slik at alle kan ha mulighet til å delta. Tema i kurset er bl.a. mestringsstrategier, aktivitetsplanlegging, aksept, fysisk aktivitet og avspenning. Oppstart 17.09.24.

For mer informasjon, ta kontakt på tlf 97 99 62 77 eller meld deg på via www.trondheim.kommune.no/friskliv.

Sist oppdatert: 14.05.2024