15 enheter på plass i nye, midlertidige lokaler
Flere enheter i kommunen har flytta ut av Trondheim torg og inn i nye, midlertidige lokaler den siste tida. Rundt 900 medarbeidere skal ha tilhold i midlertidige lokaler til de kan flytte inn i nye administrasjonslokaler på Trondheim torg i 2026/2027.
Sist oppdatert: 19.02.2024
Formannskapet vedtok i september 2022 at kommunen inngår kontrakt med DNB om å leie nye administrasjonslokaler på Trondheim torg. DNB-bygget skal imidlertid rehabiliteres og få et tilbygg før kommunen kan flytte inn. Det er venta at disse lokalene skal stå ferdig og kan tas i bruk i desember 2026.
I påvente av de nye lokalene er klare har de ansatte måttet flytte på seg til fire forskjellige lokasjoner. Det har vært en hektisk og intens flytteperiode fra desember og til nå, og alle skal nå være på plass i de midlertidige lokalene.
Holtermanns veg 1-9:
Disse enhetene finner du der:
- Trondheim eiendom
- Eierskapsenheten
- Byplankontoret
- Byggesakskontoret
- Enhet for kart og arkitektur
Kobbes gate 2 - Dora:
- IT-tjenesten
- Økonomitjenesten
Prinsen gate 1 (Statens Hus):
- Arbeidsmiljøenheten
- Personaltjenesten
- Regnskapstjenesten
- Kommunalteknikk
Kongens gate 87 (gamle politikammeret):
- Fagstaber
- Enhet for service og internkontroll
- Enhet for næring- og samfunnsutvikling
- Oppvekstadministrasjonen