Les sakene fra Byrådet 24. oktober

Byrådet behandlet i sitt møte 24. oktober blant annet saken om Felles strategi for utvikling av Midtbyen 2024-2030. Hensikten med saken er å følge opp bystyrevedtaket fra 2018 om at kommunen, næringsaktører, kulturliv og relevante kunnskapsmiljøer skal samarbeide om et flerårig prosjekt med ambisjon om økt aktivitet og byliv.

Sist oppdatert: 24.10.2024

Byrådet går mot kamera utenfor rådhuset

Her kan du lese om sakene som byrådet behandlet i møtet:

Innstilling til bystyret

Innstilling til byutviklingsutvalget

Vedtak i byrådet

Kalender med postitlapper og penn

Møtekalender

Her vil du finne alle møtedokumenter for møter fra 20.10.11 og frem til i dag. Møtekalenderen gir deg oversikt over de viktigste av kommunens utvalg, møter og saker som blir behandlet politisk. Møteinnkalling og saksdokumenter blir publisert en uke før møtene blir avholdt, og protokoller blir lagt ut så snart de er godkjent etter møtet.

Rådhuset i Trondheim

KommuneTV

I KommuneTV kan du følge med på politiske møter i Trondheim kommune mens de pågår, og i ettertid.